GRAFIK ZAJĘĆ OD 4 WRZEŚNIA: POBIERZ TUTAJ

 

 

CENNIK FITNESS

8 WEJŚĆ/MC  100 zł
12 WEJŚĆ/MC 130 zł

KARNET OPEN FITNESS

KARNET OPEN FITNESS +SIŁOWNIA

160 zł

180 zł

wejście jednorazowe    20 zł
opłata członkowska   30 zł

 

ABT

czyli brzuch, uda i pośladki - trening poświęcony wyszczupleniu brzucha oraz dolnych partii ciała.

 

PŁASKI BRZUCH 

trening poświęcony modelowaniu brzucha,spalaniu tkanki tłuszczowej i wzmocnieniu mięśni, wszystko po to aby był płaski i jędrny.

 

ZDROWY KRĘGOSŁUP

spokojne ćwiczenia wzmacniające mięśnie podtrzymujące kręgosłup, przede wszystkim mięśnie grzbietu i brzucha, uelastyczniające kręgosłup, poprawiające ruchomość stawów,  łagodzące lub wręcz niwelujące dolegliwości związane z kręgosłupem.

 

PILATES

system ćwiczeń fizycznych wymyślony na początku XX wieku przez Niemca Josefa Humbertusa Pilatesa, którego celem miało być rozciągnięcie i uelastycznienie wszystkich mięśni ciała. System pilates to połączenie jogi, baletu i ćwiczeń izometrycznych. Według założeń Pilatesa, metoda ta przyczyniać się ma do: wzmocnienia mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenia kręgosłupa, poprawy postawy, uelastycznienia ciała, obniżenia poziomu stresu oraz ogólnej poprawy zdrowia osób ćwiczących.

 

TABATA TRAINING

jest treningiem interwałowym stworzonym na podstawie treningu dr Tabaty, pracującego w National Institute of Fitness and Sports w Tokio. Jest on odpowiedni i dla wyczynowców i dla osób początkujących. Podstawą tego treningu są ćwiczenia cardio oraz ćwiczenia angażujące jak najwięcej grup mięśniowych. Zasada jest prosta – ćwiczymy przez 20 sekund i przez 10 odpoczywamy, ale nie jest to odpoczynek bierny - tętno utrzymywane jest na wysokim poziomie. Wykonujemy 8 takich serii. W ciągu 20 sekund pracy robimy tyle powtórzeń jednego ćwiczenia, ile tylko jesteśmy w stanie jak najszybciej zrobić. Kluczem do sukcesu w treningu Tabata jest ćwiczenie na 100% możliwości. Prawidłowo wykonany trening Tabata jest dużym wysiłkiem dla organizmu. Po zakończeniu ćwiczeń może pojawić się wyczerpanie, ale także ogromna satysfakcja. Jeszcze długo po treningu organizm pracuje na wysokich obrotach spalając tkankę tłuszczową.Trening rozpoczyna się kilkuminutową rozgrzewką oraz kończy stretchingiem. Zajęcia dla wszystkich.

 

SHAPE

Intensywne połączenie ćwiczeń siłowych i wydolnościowych, pozwalających wyrzeźbić dolne partie ciała (brzuch, biodra i pośladki), poprawić siłę mięśniową, elastyczności i kształt mięśni. Zajęcia zaczynają się trwającą około 15 minut rozgrzewką  bez choreografii, co  pozwala na uczestnictwo tym, których koordynacja ruchowa nie jest mocna stroną . Kolejna część zajęć ukierunkowana jest na wzmacnianie mięśni w obrębie brzucha, bioder i ud. Końcowe 10 minut to stretching czyli ćwiczenia rozciągające i relaksujące, prowadzone przy spokojnej muzyce. Zajęcia dla wszystkich.

 

TBC: "Total body conditioning” czyli modelowanie całego ciała.
Zajęcia te cieszą się wielkim powodzeniem zarówno wśród początkujących, jak i zapalonych sportowców.

Trening TBC zaczyna rozgrzewka. Trwa 10 minut, składa się z prostych kroków, które będzie w stanie powtórzyć każdy. Po niej następuje część wzmacniająca, czyli ćwiczenia na ręce, nogi, pośladki i brzuch. Do treningu używane są rozmaite sprzęty: hantle, tubingi (guma z rączką), obciążenia na nogi (tzw. „zajączki”), step czy coraz popularniejsze piłki.

 

 

JUMPING FROG : Świetna zabawa i mnóstwo spalonych kalorii – to główne zalety Jumping Frog.

 

Zajęcia Jumping Frog zaczynają się od rozgrzewki polegającej na prostych podskokach. W ten sposób przygotowujesz do pracy wszystkie partie ciała, tym samym stopniowo zwiększasz tempo pracy serca. Następnie uczysz się kroków, z których tworzone są proste układy dopasowane do muzyki. W odróżnieniu od skakania na zwykłej trampolinie, podczas Jumping Frog nie skaczesz wysoko do góry, ale odbijając się, unosisz nogi i dociągasz je do klatki piersiowej (to są tak zwane wysokie jumpy). Właściwa część zajęć to kardio, podczas której skaczesz oraz ćwiczenia wzmacniające – bardziej statyczne typu brzuszki, pompki, przysiady.Każdy trening obowiązkowo kończy się delikatnym rozciągnięciem wszystkich partii mięśniowych i wyciszeniem organizmu.

 

 

 

Jumping fitness – efekty i zalety Regularne treningi na mini trampolinie: wspomagają krążenie limfatyczne poprzez stymulowanie zastawek tego układu, dotleniają tkanki oraz zwiększają pojemność płuc, poprawiają prace układu krążenia, zmniejszają ciśnienie krwi, a także mogą pomóc osobom, które wymagają rehabilitacji po problemach z mięśniem sercowym, zmniejszają obrzęki, zwiększają aktywność funkcjonalną czerwonego szpiku i stymulują go do produkcji czerwonych krwinek, przyspieszają przemianę materii, stymulują trawienie oraz przyczyniają się do uwalniania toksyn z organizmu, wzmacniają mięśnie (zwiększają liczbę mitochondriów w komórkach mięśniowych), poprawiają koordynację ruchową oraz równowagę, zwiększają wydolność organizmu, nie obciążają stawów ani kręgosłupa, obniżają stężenie cholesterolu i trójglicerydów we krwi, zwiększa wytrzymałość układu mięśniowo-szkieletowego, modelują sylwetkę i pozwalają spalić do 1000 kcal na godzinę.

Jumping fitness – przeciwwskazania

Przede wszystkim należy unikać tego rodzaju ćwiczeń w przypadku: dyskopatii, ciąży, ogólnego złego stanu zdrowia, chorób stawu skokowego i kolanowego, chorób układu krążenia (nadciśnienie tętnicze), osteoporozy, endoprotez, zaburzeń koordynacji lub równowagi, świeżych urazów, nadwagi, chorób układu oddechowego (astma).

 

STRECHTING - „rozciąganie”.

Jednak jako rodzaj ćwiczeń, stretching jest nie tylko rozgrzewką wykonywaną przed „prawdziwym” treningiem. Trening stretchingowy to połączenie ćwiczeń rozciągających, rozluźniających,pilatesowych i niektórych pozycji jogi. Regularnie wykonywane ćwiczenia rozciągające pomagają przy zdrętwiałych od długotrwałego siedzenia mięśniach. Jeśli więc masz typowo „siedzącą” pracę, stretching to ćwiczenia dla ciebie. Wystarczy kilkanaście minut codziennego treningu, aby zauważyć ogólną poprawę sprawności fizycznej i zręczności oraz zwiększenie zakresu ruchów.

 

ZUMBA to przede wszystkim ŚWIETNA ZABAWA !

 

Proste kroki taneczne, świetna kombinacja ruchów, a przede wszystkim

DUŻA DAWKA POZYTYWNEJ ENERGII I MOTYWUJĄCEJ MUZYKI !

Jest to DYNAMICZNA KOMBINACJA RYTMÓW LATYNOSKICH i międzynarodowych m.in.:merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist ... i wiele innych!!

DLACZEGO ZUMBA ?

 

  • po pierwsze ZUMBA zapewni Ci TRENING CAŁEGO CIAŁA i wzmocni mięśnie,
  • po drugie to trening Cardio, dzięki czemu ZDOBĘDZIESZ KONDYCJĘ oraz skutecznie SPALISZ KALORIE
  • po trzecie ZUMBA ZŁAGODZI STRES - energiczne ruchy pomogą w uwalnianiu endorfin (hormonów szczęścia) co pozwoli Ci na zapomnienie o problemach dnia codziennego i pozbawi Cię kompleksów,
  • mało tego ZUMBA pomoże Ci obniżyć ciśnienie krwi, WZMOCNI SERCE i układ krwionośny oraz WYOSTRZY ZMYSŁY i pobudzi nasz umysł do działania

ALE PRZEDE WSZYSTKIM DZIĘKI ZUMBIE MIŁO SPĘDZISZ CZAS I

POZNASZ NOWYCH LUDZI !


 

 

 

Produkcja strony: TeamUp - Informatyczna Opieka Twojego Biznesu

www.teamup.pl | kontakt@teamup.pl